Krachtige teams en organisaties

DUURZAME INZETBAARHEID, EIGENAARSCHAP EN REGIE VERBETEREN MET SPIEGELAPP.

28 maart 2024

Blog

Een succesvol bedrijf kenmerkt zich onder andere door goede managers en effectief leiderschap. Een 360° feedback tool heeft zich bewezen als een krachtig instrument voor de ontwikkeling van human resources en leiderschap. Managers kunnen hun sterke punten identificeren en nadenken over ontwikkelingsgebieden en deze verbeteren. Zoals met veel invloedrijke tools, zijn er echter tal van mythes rond 360°-feedback die de perceptie en het gebruik van deze tool beïnvloeden. In deze blog gaan we dieper in op de 360° feedback development tool. We lichten de sluier op en onthullen de voordelen van 360° feedback.

Een open feedbackcultuur ontwikkelt zich door 360° feedback tool.

In een transparante en open werkomgeving is er al voldoende feedback tussen medewerkers en management – zo luidt een aanname. De realiteit is echter vaak anders want medewerkers geven zelden zelf feedback aan collega's of managers. Zelfs in een organisatiecultuur die de nadruk legt op communicatie en transparantie, komen uitgebreide feedbackprocessen pas tot stand wanneer aan werknemers wordt gevraagd om op een gestructureerde manier feedback te geven. Bovendien sluit informele feedback subjectieve perspectieven af die worden gevormd door de actualiteit en wordt het niet geleid door leiderschapsrichtlijnen, wat het nut ervan beperkt.

De Spiegelapp biedt de nodige structuur omdat het een platform is waarop expliciet feedback wordt gevraagd door de gebruiker zelf, systematisch wordt de informatie verzameld en geëvalueerd. Dergelijke systemen zorgen ervoor dat werknemers zelf regie nemen op hun ontwikkeling. Een 360° feedbacksysteem zorgt ervoor dat alle perspectieven worden meegenomen en dat constructieve feedback zowel gegeven als ontvangen kan worden. Dit bevordert niet alleen de individuele prestaties van de leiders, maar ook het succes van de hele organisatie.

Feedback is niet tijdrovend en belastend voor de organisatie.

Uit de resultaten van de feedback kunnen effectieve ontwikkelingsplannen voor individuen worden afgeleid. In plaats van het breed aanbieden van trainingen en bijscholingen volgens, kunnen managers en medewerkers gericht worden ontwikkeld. Dit bespaart tijd en geld. Managers die 360° feedback krijgen, tonen een grotere betrokkenheid bij hun eigen ontwikkeling.

De positieve effecten van 360° feedback zijn echter niet beperkt tot de individuele ontvangers van feedback. De resultaten maken het mogelijk om conclusies te trekken over de ontwikkeling van strategisch belangrijke kenmerken en gedragspatronen bij grotere groepen medewerkers. De resultaten zijn voor de organisatie real time te lezen in het management dashboard. Tevens heeft 360° feedback ook een positief effect op de bedrijfscultuur. In een gecoördineerde vragenlijst worden de kernwaarden en bedrijfsstrategie van de organisatie weerspiegeld in de vaardigheden en gedragingen. Op deze manier communiceert de organisatie naar medewerkers welke gebieden belangrijk zijn en gericht ontwikkeld moeten worden.

 

Laat de keuze van feedbackgevers over aan de ontvangers van de feedback zelf.

Als managers zelf bepalen wie hen feedback geeft, zullen ze alleen degenen kiezen van wie ze positieve feedback verwachten. Hierachter schuilt vaak een conservatief beeld van extrinsiek geconditioneerde werkmotivatie, die wordt gekenmerkt door beloning en straf.

Medewerkers zijn vooral op zoek naar authentieke, oprechte en constructieve feedback die hen helpt zichzelf beter te begrijpen - zowel in termen van onbekende zwakheden als onbenut groeipotentieel. Ze hechten waarde aan een duidelijk en onbevooroordeeld beeld van hun prestaties en gedrag. Deze eerlijke feedback wordt bijzonder op prijs gesteld, omdat het een realistische inschatting van de eigen capaciteiten mogelijk maakt. Het is belangrijk dat de organisatie bij de invoering van het instrument het juiste kader creëert.

Als deelnemers een (beperkte) invloed krijgen op de selectie van hun beoordelaars, verbeteren de perceptie van eerlijkheid, de geloofwaardigheid van de beoordelaars en het nut van de feedback aanzienlijk. Dit resulteert in een toename van de werkprestaties en het stellen van gemotiveerde doelen. De participatieve benadering van de nominatie leidt tot een grotere variatie in de evaluaties, omdat een breder scala aan perspectieven wordt vastgelegd, wat essentieel is voor een alomvattende en zinvolle beoordeling.

Uit onderzoek blijkt dat beoordelaars die geselecteerd zijn door feedbackontvangers net zo nauwkeurig of zelfs preciezer scoren dan beoordelaars die niet door hen zijn geselecteerd. Dit benadrukt de effectiviteit van een participatieve aanpak, waarbij feedbackontvangers en managers gezamenlijk de evaluatoren selecteren, wat zowel de acceptatie van de resultaten als de effectiviteit van het hele feedbackproces versterkt.

 

Feedback tools helpen niet alleen het management.

Een 360° feedback tool zoals de Spiegelapp geeft het management essentiële inzichten in de sterke punten en leergebieden van individuele teamleden. Dit is echter ook een kans om collectieve groei binnen het bedrijf te bevorderen door middel van gerichte ondersteuning. De individuele teamleden krijgen een duidelijk beeld van hun professionele vaardigheden en kunnen samen met de organisatie werken aan hun verdere ontwikkeling. Ookzorgt 360° feedback ook voor transparantie en duidelijkheid in de vraag welke eisen de organisatie heeft en of het individu op dit moment aan deze verwachtingen voldoet.

 

360° Feedback beschadigt niet de interne of externe werkrelaties.

Gestructureerde feedbackprocessen met op gedrag gebaseerde vragenlijsten versterken de relaties tussen feedbackontvangers en feedbackgevers. Vertrouwen wordt opgebouwd en niet vernietigd. Een professioneel verzamelde 360° feedback wordt als constructief en objectief ervaren. Als verborgen conflicten aan het licht komen, kunnen deze actief worden opgelost, wat een positief effect heeft op de relaties tussen medewerkers en leidinggevenden. Een duidelijke scheiding tussen persoon en gedrag heeft een onschadelijk effect op conflicten, zodat de feedback wordt gezien als een kans voor ontwikkeling en niet als persoonlijke kritiek.

 

Wil je medewerkers die regie en eigenaarschap nemen?

De Spiegelapp 360° feedback tool levert voordelen op voor individuen, teams en organisaties. De 360°-feedback tool heeft gegarandeerd succes wanneer een zorgvuldige planning, communicatie, implementatie kan plaatvinden. De Spiegelapp kan zijn potentieel en blijvend effect ontwikkelen als de manager in staat is een ontwikkelgericht gesprek te voeren met medewerkers. We hebben de Spiegelapp ontwikkeld voor groeiende en innovatieve organisaties. We adviseren, ontzorgen en implementeren en we zijn telefonisch bereikbaar. Wil je meer hierover weten? Neem contact op met Krista Beilschmidt.

krista@h-c.nl of 070 3469205

 

 

 

Krachtbronnen van H+C

+    Organisatiemanagement

+    Transitiemanagement

+    Talentmanagement

+    Assessment

+    Training

+    Coaching

Karakteristieken van H+C

  • +

    Organisatiemanagement

  • +

    Gedreven

  • +

    Integer

  • +

    Doortastend

  • +

    Resultaatgericht

  • +

    Enthousiast

stdClass Object ( [id] => 4 [title] => Footer [style_id] => [style_class] => [menu] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 77 [title] => Disclaimer en privacyverklaring [url] => /nl-NL/disclaimer-en-privacyverklaring [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [1] => stdClass Object ( [id] => 92 [title] => Algemene voorwaarden [url] => https://h-c.nl/algemene-voorwaarden-nl_2.0.pdf [icon] => [style_id] => av_pdf [style_class] => [active] => [current] => ) ) [translations] => Array ( [102] => Array ( [alias_url] => assessment-3 ) [74] => Array ( [alias_url] => werken-bij-hc [menu_title] => Werken bij H+C ) [101] => Array ( [alias_url] => next-level ) [92] => Array ( [alias_url] => https://h-c.nl/algemene-voorwaarden-nl_2.0.pdf ) [77] => Array ( [alias_url] => disclaimer-en-privacyverklaring [menu_title] => Disclaimer en privacyverklaring ) [71] => Array ( [alias_url] => hc [menu_title] => H+C ) [75] => Array ( [alias_url] => contact [menu_title] => Contact ) [85] => Array ( [alias_url] => projecten [menu_title] => Nieuws ) [82] => Array ( [alias_url] => coaching [menu_title] => Coaching ) [81] => Array ( [alias_url] => training [menu_title] => Training ) [80] => Array ( [alias_url] => assessment [menu_title] => Assessment ) [79] => Array ( [alias_url] => talentmanagement [menu_title] => Talentmanagement ) [78] => Array ( [alias_url] => organisatiemanagement [menu_title] => Organisatiemanagement ) [70] => Array ( [alias_url] => krachtbronnen [menu_title] => Krachtbronnen ) [103] => Array ( [alias_url] => de-kracht-van-hc ) [69] => Array ( [alias_url] => home [menu_title] => Home ) [114] => Array ( [alias_url] => haftungsausschluss-und-datenschutzerklarung ) [115] => Array ( [alias_url] => https://h-c.nl/algemene-voorwaarden-de_2.0.pdf ) [112] => Array ( [alias_url] => formulier-7 ) [109] => Array ( [alias_url] => hr-live ) [111] => Array ( [alias_url] => interesse-in-een-vragenuur ) [108] => Array ( [alias_url] => seminar-spiegelapp ) [107] => Array ( [alias_url] => faq ) [106] => Array ( [alias_url] => assessment-2 ) [94] => Array ( [alias_url] => team ) [110] => Array ( [alias_url] => online-training ) [91] => Array ( [alias_url] => spiegelapp ) [100] => Array ( [alias_url] => formulier-6 ) [99] => Array ( [alias_url] => formulier-5 ) [98] => Array ( [alias_url] => formulier-4 ) [97] => Array ( [alias_url] => formulier-3 ) [96] => Array ( [alias_url] => formulier-2 ) [95] => Array ( [alias_url] => formulier-1 ) [76] => Array ( [alias_url] => zoeken [menu_title] => Zoeken ) [72] => Array ( [alias_url] => onze-klanten [menu_title] => Onze klanten ) [73] => Array ( [alias_url] => sterke-verhalen [menu_title] => Sterke verhalen ) [84] => Array ( [alias_url] => karakteristieken-van-hc ) [83] => Array ( [alias_url] => krachtbronnen-van-hc ) ) ) website Object ( [menu] => stdClass Object ( [id] => 85 [title] => Nieuws [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback [icon] => [style_id] => [style_class] => children-hidden [pagebanners] => Array ( [0] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 20 [cattitle] => Nieuws [title] => Krachtige teams en organisaties [intro] => krachtbronbanner [image] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/pagebanners/images/VERHAAL_HC_1.jpg [thumbnail] => ) ) ) [aliasFound] => [children] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 95 [title] => Formulier 1 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-1 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [1] => stdClass Object ( [id] => 96 [title] => Formulier 2 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-2 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [2] => stdClass Object ( [id] => 97 [title] => Formulier 3 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-3 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [3] => stdClass Object ( [id] => 98 [title] => Formulier 4 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-4 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [4] => stdClass Object ( [id] => 99 [title] => Formulier 5 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-5 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [5] => stdClass Object ( [id] => 100 [title] => Formulier 6 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-6 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) [6] => stdClass Object ( [id] => 110 [title] => Online training [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/online-training [icon] => [style_id] => [style_class] => assessments hide-dropdown [active] => [current] => ) [7] => stdClass Object ( [id] => 112 [title] => Formulier 7 [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/formulier-7 [icon] => [style_id] => [style_class] => [active] => [current] => ) ) ) [page] => stdClass Object ( [language] => stdClass Object ( [id] => 1 [code] => nl-NL [language] => NL [icon] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/languages/icon/nl.gif [sort] => 1 ) [headTitle] => Meten is weten - H+C [metaKeywords] => Meten is weten [metaDescription] => Een transitie in een organisatie is een proces van buiten naar binnen. Welke klanten bedienen wij? [currentUrl] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback [navigation_id] => 1 [template_id] => 15 [id] => 98 [title] => Projecten [style_id] => [style_class] => [content] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 227 [number_of_cells] => 1 [style_id] => sterkeverhalen [style_class] => smallblock [cells] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 272 [title] => [content_type] => website_type_news_item [style_id] => [style_class] => [data] => stdClass Object ( [id] => 293 [date] => 2024-03-28 [title] => DUURZAME INZETBAARHEID, EIGENAARSCHAP EN REGIE VERBETEREN MET SPIEGELAPP. [subtitle] => [text] =>

Een succesvol bedrijf kenmerkt zich onder andere door goede managers en effectief leiderschap. Een 360° feedback tool heeft zich bewezen als een krachtig instrument voor de ontwikkeling van human resources en leiderschap. Managers kunnen hun sterke punten identificeren en nadenken over ontwikkelingsgebieden en deze verbeteren. Zoals met veel invloedrijke tools, zijn er echter tal van mythes rond 360°-feedback die de perceptie en het gebruik van deze tool beïnvloeden. In deze blog gaan we dieper in op de 360° feedback development tool. We lichten de sluier op en onthullen de voordelen van 360° feedback.

Een open feedbackcultuur ontwikkelt zich door 360° feedback tool.

In een transparante en open werkomgeving is er al voldoende feedback tussen medewerkers en management – zo luidt een aanname. De realiteit is echter vaak anders want medewerkers geven zelden zelf feedback aan collega's of managers. Zelfs in een organisatiecultuur die de nadruk legt op communicatie en transparantie, komen uitgebreide feedbackprocessen pas tot stand wanneer aan werknemers wordt gevraagd om op een gestructureerde manier feedback te geven. Bovendien sluit informele feedback subjectieve perspectieven af die worden gevormd door de actualiteit en wordt het niet geleid door leiderschapsrichtlijnen, wat het nut ervan beperkt.

De Spiegelapp biedt de nodige structuur omdat het een platform is waarop expliciet feedback wordt gevraagd door de gebruiker zelf, systematisch wordt de informatie verzameld en geëvalueerd. Dergelijke systemen zorgen ervoor dat werknemers zelf regie nemen op hun ontwikkeling. Een 360° feedbacksysteem zorgt ervoor dat alle perspectieven worden meegenomen en dat constructieve feedback zowel gegeven als ontvangen kan worden. Dit bevordert niet alleen de individuele prestaties van de leiders, maar ook het succes van de hele organisatie.

Feedback is niet tijdrovend en belastend voor de organisatie.

Uit de resultaten van de feedback kunnen effectieve ontwikkelingsplannen voor individuen worden afgeleid. In plaats van het breed aanbieden van trainingen en bijscholingen volgens, kunnen managers en medewerkers gericht worden ontwikkeld. Dit bespaart tijd en geld. Managers die 360° feedback krijgen, tonen een grotere betrokkenheid bij hun eigen ontwikkeling.

De positieve effecten van 360° feedback zijn echter niet beperkt tot de individuele ontvangers van feedback. De resultaten maken het mogelijk om conclusies te trekken over de ontwikkeling van strategisch belangrijke kenmerken en gedragspatronen bij grotere groepen medewerkers. De resultaten zijn voor de organisatie real time te lezen in het management dashboard. Tevens heeft 360° feedback ook een positief effect op de bedrijfscultuur. In een gecoördineerde vragenlijst worden de kernwaarden en bedrijfsstrategie van de organisatie weerspiegeld in de vaardigheden en gedragingen. Op deze manier communiceert de organisatie naar medewerkers welke gebieden belangrijk zijn en gericht ontwikkeld moeten worden.

 

Laat de keuze van feedbackgevers over aan de ontvangers van de feedback zelf.

Als managers zelf bepalen wie hen feedback geeft, zullen ze alleen degenen kiezen van wie ze positieve feedback verwachten. Hierachter schuilt vaak een conservatief beeld van extrinsiek geconditioneerde werkmotivatie, die wordt gekenmerkt door beloning en straf.

Medewerkers zijn vooral op zoek naar authentieke, oprechte en constructieve feedback die hen helpt zichzelf beter te begrijpen - zowel in termen van onbekende zwakheden als onbenut groeipotentieel. Ze hechten waarde aan een duidelijk en onbevooroordeeld beeld van hun prestaties en gedrag. Deze eerlijke feedback wordt bijzonder op prijs gesteld, omdat het een realistische inschatting van de eigen capaciteiten mogelijk maakt. Het is belangrijk dat de organisatie bij de invoering van het instrument het juiste kader creëert.

Als deelnemers een (beperkte) invloed krijgen op de selectie van hun beoordelaars, verbeteren de perceptie van eerlijkheid, de geloofwaardigheid van de beoordelaars en het nut van de feedback aanzienlijk. Dit resulteert in een toename van de werkprestaties en het stellen van gemotiveerde doelen. De participatieve benadering van de nominatie leidt tot een grotere variatie in de evaluaties, omdat een breder scala aan perspectieven wordt vastgelegd, wat essentieel is voor een alomvattende en zinvolle beoordeling.

Uit onderzoek blijkt dat beoordelaars die geselecteerd zijn door feedbackontvangers net zo nauwkeurig of zelfs preciezer scoren dan beoordelaars die niet door hen zijn geselecteerd. Dit benadrukt de effectiviteit van een participatieve aanpak, waarbij feedbackontvangers en managers gezamenlijk de evaluatoren selecteren, wat zowel de acceptatie van de resultaten als de effectiviteit van het hele feedbackproces versterkt.

 

Feedback tools helpen niet alleen het management.

Een 360° feedback tool zoals de Spiegelapp geeft het management essentiële inzichten in de sterke punten en leergebieden van individuele teamleden. Dit is echter ook een kans om collectieve groei binnen het bedrijf te bevorderen door middel van gerichte ondersteuning. De individuele teamleden krijgen een duidelijk beeld van hun professionele vaardigheden en kunnen samen met de organisatie werken aan hun verdere ontwikkeling. Ookzorgt 360° feedback ook voor transparantie en duidelijkheid in de vraag welke eisen de organisatie heeft en of het individu op dit moment aan deze verwachtingen voldoet.

 

360° Feedback beschadigt niet de interne of externe werkrelaties.

Gestructureerde feedbackprocessen met op gedrag gebaseerde vragenlijsten versterken de relaties tussen feedbackontvangers en feedbackgevers. Vertrouwen wordt opgebouwd en niet vernietigd. Een professioneel verzamelde 360° feedback wordt als constructief en objectief ervaren. Als verborgen conflicten aan het licht komen, kunnen deze actief worden opgelost, wat een positief effect heeft op de relaties tussen medewerkers en leidinggevenden. Een duidelijke scheiding tussen persoon en gedrag heeft een onschadelijk effect op conflicten, zodat de feedback wordt gezien als een kans voor ontwikkeling en niet als persoonlijke kritiek.

 

Wil je medewerkers die regie en eigenaarschap nemen?

De Spiegelapp 360° feedback tool levert voordelen op voor individuen, teams en organisaties. De 360°-feedback tool heeft gegarandeerd succes wanneer een zorgvuldige planning, communicatie, implementatie kan plaatvinden. De Spiegelapp kan zijn potentieel en blijvend effect ontwikkelen als de manager in staat is een ontwikkelgericht gesprek te voeren met medewerkers. We hebben de Spiegelapp ontwikkeld voor groeiende en innovatieve organisaties. We adviseren, ontzorgen en implementeren en we zijn telefonisch bereikbaar. Wil je meer hierover weten? Neem contact op met Krista Beilschmidt.

krista@h-c.nl of 070 3469205

 

 

 

[link] => [url] => /nl-NL/projecten/duurzame-inzetbaarheid-eigenaarschap-en-regie-verbeteren-met-360-feedback/ [image] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/list/images/Afbeelding_3_schermen_Spiegelapp.jpg [type] => Blog [head_title] => [meta_keywords] => [meta_description] => [images] => Array ( ) ) ) ) ) ) [headImage] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/list/images/Afbeelding_3_schermen_Spiegelapp.jpg ) [template] => stdClass Object ( [id] => 15 [title] => Projects [file] => templates/1/projects.php [root] => /templates/1 [path] => /var/www/clients/client34/web77/web/templates/1 [settings] => ) [website] => stdClass Object ( [id] => 1 [title] => Hauptmeijer & Clotscher [url] => https://h-c.nl/ [base] => /nl-NL/ [default_language] => nl-NL [analytics] => UA-113364692-1 [style_id] => [style_class] => [logo] => [slogan] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/websites/screenshot//var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/websites/screenshot/slogan_purple.svg [headTitle] => H+C [metaKeywords] => Hauptmeijer & Clotscher, maatwerk, organisatiemanagement, transitiemanagement, talentmanagement, assessment, training, coaching [metaDescription] => Maatwerk met organisatiemanagement, transitiemanagement, talentmanagement, assessment, training en coaching ) [languages] => Array ( [nl-NL] => Array ( [id] => 1 [code] => nl-NL [language] => NL [icon] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/languages/icon/nl.gif [sort] => 1 ) [en-US] => Array ( [id] => 4 [code] => en-US [language] => EN [icon] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/languages/icon/en.gif [sort] => 2 ) [de-DE] => Array ( [id] => 5 [code] => de-DE [language] => DE [icon] => /var/www/clients/client34/web77/web/beheer/upload/1/languages/icon/de.png [sort] => 3 ) ) [microtime] => 1714884423,4435 [db] => mysqli Object ( [affected_rows] => -1 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: b5c5906d452ec590732a93b051f3827e02749b83 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 6 [host_info] => Localhost via UNIX socket [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.5-10.0.38-MariaDB-0ubuntu0.16.04.1 [server_version] => 50505 [stat] => Uptime: 3362886 Threads: 5 Questions: 437225912 Slow queries: 171 Opens: 29026675 Flush tables: 1 Open tables: 400 Queries per second avg: 130.015 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 2446855 [warning_count] => 0 ) [user] => stdClass Object ( [preferedLanguage] => ) [events] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [title] => HR Live online: hét online kennis- en netwerkevent voor HR. [alias] => seminar-spiegelapp [date] => 2021-01-21 09:00:00 ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [title] => HR Live: hét online kennis- en netwerkevent voor HR in de Fokker Terminal [alias] => hr-live [date] => 2021-05-20 00:00:00 ) [2] => stdClass Object ( [id] => 3 [title] => Spiegelapp Vragenuur [alias] => interesse-in-een-vragenuur [date] => 2021-01-22 13:00:00 ) ) [isnewspage] => 1 )